Τα πράγματα έχουν γίνει σοβαρά. Σε ανησυχητικό βαθμό σοβαρά! Όχι κορίτσια μου, δεν είναι το θέμα μου τα νέα μέτρα τις κυβέρνησης για να… αυξηθεί η εγκληματικότητα στο κέντρο της Αθήνας, ούτε ο Στρος Καν. Πώς το καλό τον λένε αυτόν, τέλος πάντων, ό,τι κι αν καν’! Η Λόλα έχει μεγαλύτερα προβλήματα. Εκεί που κοιμόμουν ωραία και γλυκά, το συνειδητό μου αντιλήφθηκε τι γινόταν στο ασυνείδητο και σοκαρίστηκε!!! Ήμουν, λέει, η Τζένιφερ Άνιστον και με έκλεισε ένας κακός σε ένα δωμάτιο με πολύ κακό σκοπό. Και τότε εμφανίστηκε η Αντζελίνα Τζόλι, που πώς γίναμε ξαφνικά φίλες δεν το καταλαβαίνω και με έσωσε!!!! Σςςςςς… Μην το πείτε παραέξω σας παρακαλώ κι έχουμε προβλήματα.
Άντε, τώρα να βγάλεις άκρη εσύ? Να ψάξεις στον ονειροκρίτη να δεις τι σημαίνει αν δεις την Τζολί; Που τόσο γκαντέμω είναι η Λόλα που ήρθε μόνη της, χωρίς τον Μπρατ Πιτ. Να ψάξω να βρω για την Τζένιφερ Άνιστον; Να ψάξω να βρω για τον κακό; Να ψάξω να βρω έναν γιατρό μπας και σωθώ από το υποσυνείδητό μου; Τι να κάνω φιλενάδες μου δεν ξέρω!

Η Βικτόρια χαμογελά!

Πολλές φορές όταν βρίσκεσαι σε αδιέξοδο έρχεται το σύμπαν και σου χαμογελά! Έχει συμβεί και στη Λόλα με τον Λαζαράκο, σίγουρα θα έχει συμβεί και σε σας. Εκεί, λοιπόν, που ήμουν απελπισμένη για το τι μπορεί να σημαίνει το όνειρο και τι στο καλό συμβαίνει στον εσωτερικό μου κόσμο, ήρθε το μήνυμα που έψαχνα. Δεν εννοώ sms βρε ανόητοι και πεζοί άνθρωποι!!! Εννοώ εκείνο που θα μου δώσει βαθύτερες απαντήσεις. Έψαχνε, λοιπόν, η Λόλα να βρει κουτσομπολιό για σήμερα, γιατί από τα ελληνικά δρώμενα, ψόφια πράγματα.

Είδε, που λέτε, πως ο Ντέιβιντ Μπέκαμ πήγε στο γήπεδο με όλη την οικογένειά του και κοιτάζοντας τις φωτογραφίες τι αντίκρισε; Όχι δείτε το κι εσείς να μου πείτε, μην τυχόν και με γελούν τα μάτια μου! Είναι τούτη δω η Βικτόρια Μπέκαμ  που πάει να σκάει ένα πονηρό χαμόγελο; Έχει πάρει κλίση το στόμα της προς τα αυτιά ή μου φαίνεται; Δόντι προς το παρόν δεν φαίνεται και ανάθεμα κι αν τα ‘χει δει ποτέ κανείς την τελευταία τριετία, αλλά μην τα θέλουμε όλα δικά μας! Αν δούμε και δόντια, τότε μπορεί η Λόλα να παραιτηθεί απ’ τη δουλειά της και να πάει να γίνει τραγουδίστρια!!!

Δουλειά θα βρει, δεν ανησυχεί… Σε ένα από τα πετυχημένα σχήματα, που βλέπεις την αφίσα στον δρόμο και αρχίζεις την αποταμίευση για να μπορέσεις να πας ένα βράδυ! Χάρης Ακριτίδης, Θανάσης Βασιλάκος, Σάσα Μπάστα και Έλενα Μπάση!!!! Όχι Mrs. M. κρατήσου λίγο ακόμα, μην πάρεις το πρώτο αεροπλάνο για Αθήνα!! Πού ακριβώς θα εμφανίζεται αυτή η σούπερ τετράδα, δεν το γνωρίζω. Θέλω, όμως, όλοι μαζί να σταθούμε για λίγο στη φωτογράφηση που έκαναν για την αφίσα τους. Και κυρίως, θέλω να σταθούμε στην Σάσα, που είναι και δικό μας κορίτσι.

Η Λόλα δεν επηρεάζεται από καυτά σορτσάκια και λευκά μακό, που όλως τυχαίως βράχηκαν λιγάκι, τη στιγμή που η υπόλοιπη είναι στεγνή. Το ύφος της Σάσας είναι εκείνο που με συγκλονίζει. Αυτό το ύφος του «τι με βάλατε εδώ μέσα με αυτό τον καιρό, έχω ξεπαγιάσει η γυναίκα!!!! Και ποιο είναι αυτό το φρόκαλο που μοιάζει με εκείνη που τα είχε με τον Σάκη τον υδραυλικό και ποζάρει δίπλα μου;». Γι’ αυτό σας λέω φιλενάδες μου, θα γίνω τραγουδίστρια κι εγώ, να ‘χω πρώτο τραπέζι πίστα τον Λαζαράκο, να μου πετάει εκείνος τα λουλούδια κι εγώ τον δίσκο στο κεφάλι!!!!

πηγη