Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

«Στην Ελλάδα επιβιώνουν οι γλείφτες!»


«Γλείφτης» πρέπει να είναι στην Ελλάδα κάποιος για να επιβιώσει σύμφωνα με τον τεχνικό του ΟΦΗ Νίκο Αναστόπουλο, ο οποίος αναφέρθηκε με σκληρά λόγια στο θέμα της αδειοδότησης των Κρητικών.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Νίκου Αναστόπουλου στον Athletic Radio 104,2:

Για την επόμενη μέρα στην ομάδα: «Αυτήν τη στιγμή δεν μπορούμε να μιλάμε ούτε για την επόμενη ημέρα. Τη Δευτέρα αναβλήθηκε η προγραμματισμένη προπόνηση, κυρίως για ψυχολογικούς λόγους. Σήμερα έχουμε συνάντηση στο Βαρδινογιάννειο, για να μπορούμε να πούμε περισσότερα. Όποιο ένδικο μέσο έχουμε, θα το διεκδικήσουμε. Δεν έχουμε άλλη επιλογή. Αγαπάμε τη δουλειά που κάνουμε και όταν δένεσαι με την πόλη και την ομάδα, τότε έχεις ακόμα περισσότερα συναισθήματα. Τα παιδιά τα παραμέρισαν όλα και ειδικά στον δεύτερο γύρο τα έδωσαν όλα και ήμασταν μια πραγματική ομάδα».

Για τη δική του στάση: «Επειδή είμαι πολύ φορτισμένος, στενοχωρημένος και τσαντισμένος, δεν θέλω να πω λεπτομέρειες. Γιατί όταν είμαι τσαντισμένος και στενοχωρημένος, μπορεί να κάνω ζημιά στην ομάδα και στον εαυτό μου. Δυστυχώς, δεν εξαρτάται τίποτα από εμάς. Εκ φύσεως είμαι αισιόδοξος και πιστεύω ότι κάτι μπορούμε να κάνουμε αν και εφόσον ανοίξουν τα μάτια τους αυτοί που έχουν στα χέρια τους τις τύχες της ομάδας μας».

Για την αρνητική απάντηση της επιτροπής αδειοδότησης: «Δεν θα ήθελα να πω κάτι από τη στιγμή που όλη η Ελλάδα περιμένει το σκεπτικό της απόφασης. Αν λάβω υπ' όψιν μου αυτά που διαδίδονται από τους νταραβεριτζίδες ότι δεν πληρώσαμε το Σάββατο και πληρώσαμε τη Δευτέρα, τότε είναι αστείο. Το σκεπτικό της απόφασης δεν είναι να διαλύονται τα σωματεία. Δηλαδή χάθηκε ο κόσμος που πληρωθήκαμε τη Δευτέρα και όχι το Σάββατο; Με τα οικονομικά δεδομένα που επικρατούν, ποιος πληρώνει στην ώρα του;»

Για τα play off: «Σε ποιο σοβαρό πρωτάθλημα του πλανήτη υπάρχουν τα play off; Εγώ ξέρω ότι ομάδες ανεβαίνουν και ομάδες κατεβαίνουν. Στην β’ κατηγορία της Ιταλίας υπάρχουν play off όταν οι ομάδες έχουν διαφορά τριών βαθμών. Να έχουμε διαφορά με δέκα βαθμούς περισσότερους και να παίζουμε play off, δεν ξέρω».

Για τις αποφάσεις: «Δεν ξέρω από πού προέρχονται οι αποφάσεις και επειδή είμαι φορτισμένος δεν θέλω να πω κάτι άλλο γιατί μπορεί να κάνω κακό στην ομάδα. Είμαι ένας άνθρωπος που λέω πάντα αυτά που πιστεύω και δεν κρύβομαι πίσω από το δάχτυλό μου. Στην Ελλάδα για να επιβιώνεις πρέπει να είσαι τσάτσος, γλείφτης και νταραβεριτζής».

Για τους φιλάθλους του ΟΦΗ: «Επειδή ο κόσμος της ομάδας είναι η δύναμή της θα συνεχίσει τον αγώνα του, πάντα σε εκδηλώσεις κόσμιες όπως δεν δώσαμε καμία αφορμή στο παιχνίδι με τον ΠΑΣ Γιάννινα. Εμείς φεύγουμε και ερχόμαστε, όμως παραμένει ο κόσμος».
http://www.gazzetta.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...