Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

«Έχω υποχρεώσεις, μου έχει δώσει παίκτες ο Μαρινάκης»


«Έχω υποχρεώσεις, μου έχει δώσει παίκτες ο Μαρινάκης»
Σε νέα συνομιλία τους ο Νικόλας Πατέρας (Β) με τον Μάκη Ψωμιάδη (Β) συζητούν τις εκλογές της Σούπερ Λίγκας, τους υποψηφίους, αλλά και το πώς θα ψηφίσει ο καθένας και γιατί.

Διαβάστε το διάλογο:


Β: Έλα, αγόρι μου
Α: Έλα. Λοιπόν, έψηνα τον Λυμπάντση και του έλεγα: «Ρε συ, αυτόν τον βάλανε τώρα, ο εισαγγελέας» και μου λέει: «Σώπα, παίρνω τον Βαγγέλη». Με παίρνει τώρα τηλέφωνο και μου λέει: «Δεν ξέρω, Μάκη, κάτι συμβαίνει παράξενο με τον Μπέο και τον Μαρινάκη. Μου είπε: «Α, γράψ' τα στα α... σου αυτά. Έλα να τον βγάλουμε». Ακούς;
Β: Θα πάει να τον ψηφίσει;
Α: Μου λέει: «Τι να κάνω; Έχω υποχρεώσεις, μου έχει δώσει παίκτες, μου έχει κάνει μου έχει ράνει». Του λέω: «Είσαι σοβαρός, ρε μ...; Θα εκτεθείς». Μου λέει: «Μα με πιέζει ο Μαρινάκης». Έβαλα και τον Πατρίκ να πάρει τον Μαρινάκη να του το πει και δεν μάσησε.
Β: Τι να πω, ρε συ; Ποιος ξέρει τι έχουν αυτοί εκεί πέρα, τι μπέρδεμα έχουνε μεταξύ τους.
Α: Μήπως τους ελέγχει όλους ο Μπέος, δεν τους έχει πασάρει σ' αυτόν...
Α: Τι να πω; Δεν ξέρω τι γίνεται. Θέλει να πάει κόντρα στην κυβέρνηση, θέλει να πάει κόντρα στο σύστημα, κάνοντας αυτό για εξευτ...
Β: Πάντως γίνεται ρεζίλι η Λίγκα, έτσι;
Β: Εγώ δεν πήρα κανέναν τηλέφωνο, γιατί να σου πω κάτι; Εγώ πιστεύω, και δεν θέλω να ανακατευτώ κιόλας, πιστεύω ότι στο τέλος θα γίνουνε ρεζίλι μ' αυτά που κάνουνε.
Α: Ναι.
Β: Ο Σταύρος θα πάει;
Α: Όχι ρε, ποτέ.
Β: Ο άλλος ο Γιώργος από τον Ατρόμητο;
Α: Αυτός δεν θα πάει, αλλά μου φαίνεται ότι θα στείλει άλλον, τον πίεσε ο Μαρινάκης.
Β: Ποιον εαυτό του;
Β: Ο Γιώργος να πήγαινε για την ΕΠΟ.
Α: Αφού βάλανε Βεντούρη, βάλανε τα α... μου, μετά κάνανε το πραξικόπημα με τον Μπέο...
Β: Ναι. Για να δούμε.
Α: Γι' αυτό και δεν πήγε. Πάντως δεν... τον άλλον τον ψηλό τον βρήκες;
Β: Όχι.
Α: Πρέπει να τον βρεις να κάνει τον άρρωστο, να μην πάει αύριο.
Β: Μήπως είναι κι αυτός στο κόλπο, ρε συ Μάκη;
Α: Λες;
Β: Ξέρω γω; Λίγο άνετος δεν είναι για όλα αυτά που γίνονται;
Α: Πολύ άνετος.
Β: Τι να πω; Δεν ξέρω. Λίγο άνετος είναι.
Α: Τόσο που με εκπλήσσει. Έμαθα ότι ζήτησε κάτι από εξωτερικό, από τον παίκτη στην (ακατάληπτο) που είναι, το έμαθε ο Σταύρος από ένα (ακατάληπτο), ζήτησε μία θέση και έφαγε πόρτα... ο Πιλάβιος... τον Πλατινί.
Β: Τι να πω; Και μετά μου λες να ξανασχοληθώ με το ποδόσφαιρο, μ' αυτά τα καραγκιοζιλίκια;
Α: Ε, καλά, άμα ασχοληθείς εσύ, δεν θα υπάρχουν αυτά. Τι να κάνω; Λυπάμαι τον δυνατό, λέει, εδώ δεν υπάρχει άλλη πτέρυγα, η αδύναμη είναι. Καλά του λέω, έτσι νομίζεις, του Λυμπάντση.
Β: Τους είπες τίποτα για μένα;
Α: Όχι, δεν του είπα τίποτα. Τι να του πω;
Β: Όχι, γιατί αυτός μπορεί να τα μεταφέρει εκεί πέρα, γι' αυτό σου λέω.
Α: Ας τα μεταφέρει, του είπα ότι είμαστε κι εμείς δυνατοί και είναι δύσκολο (ακατάληπτο)
Β: Εντάξει, τα λέμε.


*Όλοι οι ανωτέρω διάλογοι μεταφέρονται όπως έχουν δημοσιευθεί στο σημερινό φύλλο της Sportday.

Το www.sport-fm.gr θεωρεί και αναγνωρίζει πως όλοι οι κατηγορούμενοι ή φερόμενοι ως κατηγορούμενοι έχουν το τεκμήριο της αθωότητας μέχρι τη στιγμή που θα αποφανθεί η δικαιοσύνη.
http://www.sport-fm.gr/article/484725

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...