Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

H γραμμή της σχιζοφρένειας!

Στο ΟΑΚΑ το ματς πλησιάζει στο τέλος. Είναι στον πόντο και κερδίζουμε βολές…

- Μην αγχώνεσαι κόουτς! Τις βαράω εγώ!


- Αντε αγόρι μου να σε χαρώ, πάμε!


- Mπλλλλλλ, Αγγγγγγγκ, Ζννννννν


- Ρε ψηλέ, τι μ@λ@κίες κάνεις;


- Don’t worry Duda, εγώ θα βάλω και τις δύο!


- Για να σε δω μπρε Βασίλη…


- Πίου, πίου, πίου, πίουυυυυυυυυυυυυυυ


- Ρε πάς καλά; Θα σε αρπάξω!
- Ηρεμα κόουτς! Πάω εγώ να τις βάλω!


- Για να σε δω και εσένα…


- Τα ριάλια, ριάλια, ριάλα, τα μονόλιρα… ωωωωωωωω


- Με δουλεύετεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε;;;


- Ντούντα, αναλαμβάνω! Βάζω και τις δύο και νικήσαμε!


- Απλά σε ικετεύω. Κάντο.


- Μπλιααααααααααααα, μπλιααααααααααααα


- Για το Δρομοκαϊτειο περάστε από εδώ.


- Εγώ θα κάτσω ήσυχα στη γωνίτσα μου.


- Μα κόουτς, εγώ δεν βάρεσα.


- Ρε άι στα διάλα και εσύ! Πάρτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...