Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Mπεος:"Θα......... φέρεις την επιταγή μην σε....... γαμ...ω"


Ο Αχιλλέας Μπέος μιλάει με άγνωστο άντρα και του ζητάει να του φέρει μια επιταγή και τα λεφτά...

Στις 22/01/2011 άγνωστος καλεί τον Αχιλλέα Μπέο και συζητούν για την επιταγή.Αχιλλέας: Ρε μαλ…θα φέρεις την επιταγή και τα λεφτά μην σε γάμ… τώρα;
Άγνωστος: Ναι, καυλωμένος είσαι ρε πού…; Το βράδυ σε περίμενα.
Αχιλλέας: Σε πήρα 10 τηλέφωνα.
Άγνωστος: Πότε το βράδυ που κοιμήθηκα.
Αχιλλέας: Έλα στο ξενοδοχείο να μου τη φέρεις κάτω εδώ πριν φύγω. Στο metropolitan στη Συγγρού είμαι.
Άγνωστος: Τώρα δεν μπορώ. Πάω στην κόρη μου γιατί έχει αγώνα. Μόλις τελειώσει θα βρεθούμε το απογευματάκι.
Αχιλλέας: Που να βρεθούμε το απόγευμα; Εγώ έχω αγώνα ρε αδελφάκι.
Άγνωστος: Εντάξει, δεν θα τελειώσει; Μόλις τελειώσει εδώ θα είμαι. Μόλις τελειώσει πάρε με τηλέφωνο να βρεθούμε. Πάω στο παιδί μου, δεν μπορώ να μην πάω, το έχω υποσχεθεί μωρέ μαλ…
Αχιλλέας: Καλά.
Καφέ με τον Κουτελάκη και τον Τσολακάκη
Στις 22/01/2011 άγνωστος καλεί τον Αχιλλέα Μπέο.

Αχιλλέας: Που είσαι;
Άγνωστος: Πήγα από το μαγαζί γιατί είχα ένα πρόβλημα.
Αχιλλέας: Αντε έλα από το metropolitan, πάμε τον Κουτελάκη και τον Τσολακάκη.
Αγνωστος: Εντάξει.
Αχιλλέας: Άντε, έλα να πιούμε καφέ.


sport.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...